سافت موبایل

سافت موبایل

سافت موبایل
سافت موبایل

سافت موبایل

سافت موبایل

دانلود بازی کم حجم تکه تکه کردن میوه ها Fruit Cut 2.0برای آندروید

 دانلود بازی کم حجم و زیبای تکه تکه کردن میوه

بهترین بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و بسیار زیبا مدت ها با تکه تکه کردن میوه ها در اندروید سرگرم شوید و از رایگان بازی کردن لذت ببرید؟

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم به شما کاربران عزیز ، بازی جدید و بسیار زیبایی را در سبک بازی معروف Fruit Ninja معرفی کنیم. Fruit Cut نام بازی جدیدی است که در جریان این بازی با تکه تکه کردن میوه ها ، شما در حال و هوای بازی Fruit Ninja قرار می گیرید. بازی در سبک همیشگی ، با انگشتان خود می توانید میوه های مختلف را تکه تکه کنید. بدون شک معتاد آن خواهید شد ! همانند بازی Fruit Ninja ، بازی Fruit Cut نیز بخش عظیمی از فروش بازی های فروشگاه آندروید را به خود اختصاص خواهد داد. تنها کاری که باید بکنید این است که میوه هایی که به سمت بالا پرتاب می شوند را با انگشتانتان تکه تکه کنید ، ما مطمئن هستیم از صدای تکه تکه شدن آنان لذت خواهید برد ! مهم ترین نکته در مورد بازی Fruit Cut رایگان بودن آن است. این بازی دارای ۴ حالت مختلف است که شخص بازی کننده ، با انجام آنان رکوردهای خود را به ثبت می رساند. تابستان فقط فصل میوه های رنگارنگ نیست ! بلکه شما می توانید از تکه تکه کردن آنان در بازی Fruit Cut نیز لذت ببرید. پس در بازی Fruit Cut به ما بپیوندید و ساعات و اوقات فراغت خوشی را به همراه دوستان خود رقم بزنید. تصاویر بیشتر از محیط بازی را نیز می توانید در ادامه مطلب مشاهده فرمایید.

بازی رایگان و جدید

 

بازی کم حجم اندروید

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۵٫۳ مگابایت

سافت موبایل

دانلود بازی مسابقات رالی در خیابان های لندن Furious 6برای آندروید

 دانلود بازی ماشین سواری جدید و مهیج

بازی ماشین اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب ماشین سواری نهایت لذت را از مسابقات رالی در اندروید خود ببیرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.

Fast & Furious 63

 

بازی ماشین رالی

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم : ۳۲ مگابایت

سافت موبایل

دانلود نرم افزار نصب آسان پکیج های Zip با ZipInstaller 4.1.3برای آندروید

 دانلود نرم افزار فایل های Zip 

نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و مفید فایل های Zip  را در اندروید خود مدیریت کنید؟اگر از کاربران حرفه ای دستگاه های آندروید باشید ، حتما می دانید پس از روت کردن سیستم عامل ، جهت نصب رام های کاستوم ، لازم است منویی با نام ریکاوری را در دستگاه خود نصب کنید. پس از نصب شدن این منو ، لازم است فایل مربوط به رام مورد نظر خود را از طریق ریکاوری منو نصب کنید ، اما در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم این سنت دیرینه را با تغییراتی جدید رو به رو کنیم ! پیشنهاد می کنیم از دست ندهید !

پیش نیاز : آندروید ۳٫۰ و بالاتر

ZipInstaller نام نرم افزاری جدید و سازگار با ریکاوری های CWM + TWRP + 4EXT است و روشی جدید و مناسب برای نصب پکیج های Zip به شمار می رود. این نرم افزار یک لیست کامل از زیپ های موجود در مموری کارت برای شما آماده می کند و دستگاه شما را برای نصب از منوی ریکاوری ریبوت می کند. در واقع می توان گفت ZipInstaller راهی جدید و آسان برای انتخاب و نصب پکیج های زیپ بدون نیاز به استفاده از دکمه های Voloume بالا و پایین است. شما می توانید فرآیند نصب رام را به سادگی در این نرم افزار دنبال کنید ، برای مثال می توانید پکیج های زیپ را علامت گذاری و عملیات Wipe را نیز در آن انتخاب کنید. امیدواریم لذت ببرید.

ZipInstaller2

 

برنامه زیپ

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۸۸۰ کیلوبایت

سافت موبایل

دانلود نرم افزار آزمایش قدرت سخت افزار AnTuTu Benchmarkبرای آندروید


 دانلود نرم افزار سخت افزار اندروید

نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید قطعات سیستم اندروید خودتون را شناسایی کامل کنید؟آیا شما هم به تازگی قصد خرید یک دستگاه آندرویدی جدید را دارید؟ ممکن است هم اکنون نیز دارای یک اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی باشید ، آیا علاقمند هستید به سادگی از قدرت سخت افزاری تک تک بخش های دیوایستان اطلاع پیدا کنید؟ با معرفی اپلیکیشن AnTuTu Benchmark همراه ما باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اپلیکیشن شما ره ۱ در زمینه تست قدرت سخت افزارهای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ! در حالت کلی ، شما قادر هستید سخت افزارهای مختلف دستگاه خود را تست و یا آزمایش کنید ، برای مثال در حالت ابتدایی ، شما می توانید ببینید عملکرد سخت افزارهای دستگاه شما در چه وضعیتی است ، به طور دقیق تر می توانید صحت عملکرد تک تک بخش ها را بررسی کنید. نمایش و تست سرعت CPU ، تعداد هسته های پردازنده و نمودار دقیق از صحت عملکرد و رتبه دهی ، تشخیص مقدار واقعی قضای رم دستگاه ، آزمایش GPU و افکت های زیرمجموعه ی آن و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار نمایش بنچمارک برای دستگاه های آندرویدی است. امیدواریم لذت ببرید.

AnTuTu Benchmark2

 

دانلود برنامه اندرویدی

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۹٫۱۵ مگابایت

سافت موبایل

دانلود نرم افزار یادداشت های حرفه ای Note 4.2020.01برای آندروید

دانلود نرم افزار یادداشت گذاری در اندروید

نرم افزار اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید یادداشت های خود را در محیطی حرفه ای تر و جذاب تر نگهداری و مدیریت کنید ! آیا از اپلیکیشن پیشفرض Notes با قابلیت های محدود آن خسته شده اید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی نسخه جدید اپلیکیشن Note همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۱ و بالاتر

ویرایش حرفه ای متون ، ویرایش حرفه ای پاراگراف ها و حتی فونت ها ! مدیریت حرفه ای متون در دستگاه های آندرویدی با امکاناتی نظیر اضافه کردن شکل و حتی دفترچه ی تلفن شما ! Note نام اپلیکیشن کوچک و همه کاره ای است که به شما امکان ویرایش حرفه ای انواع متون مورد نظرتان را با قابلیت هایی گسترده می دهد. از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار ، می توان به قابلیت ثبت نوشته ها با دست خط اشاره کرد ! ممکن است نوشته ای که در حال تایپ آن می باشید ، در مکان ، زمان و یا آب و هوایی به یاد ماندنی و خاطره انگیز باشد ، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید لحظات ، مکان ها و یا حتی وضع آب و هوا را به صورت مستقیم در نوشته ی خود درج کنید. در انتها می توانید این لحظات خاطره انگیز خود را به سادگی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. امیدواریم لذت ببرید.

Note2

 

دانلود برنامه یادداشت

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۱۰ مگابایت

سافت موبایل